Friday, May 6, 2011

arghhhh!!!!!! @.@

assalam
entry aku arini bkn pasal ape2.
just nk meluahkan perasaan.
ye, mmg aku tension. aku stress.
macam2 masalah. busy tugasan, group task, masalah dgn org, study tak lagi.
mane tak nye.. sejak start community medicine nih keje berlambak. bz je memanjang.
dh siap satu keje tambah lg satu keje.
masalah sekeliling lak yg tak kondusif.
lau aku kate aku tak study lg mmg aku blum study la. tension t0l la.
takkan la aku nk tipu k0t. ape la masalahnye.
susah... susah..
nih dlm mase sminggu lagi nk exam dh. ape pn takde dlm kepala.
minggu lepas bz wat assignment smpi kn quiz pn tak dpt jwb.
minggu nih bz lg g baksos..
isnin ade quiz lagi. cmne la kn.
takkan aku nk tarik diri dr baksos tuh. aku nk la at least b4 masuk coas ade la pengalaman sekali g baksos. hopefully minggu nih aku dpt la menyususn waktu aku dgn sebaik2nye. tak nak aku tak dpt jwb quiz lagi.
heeehhhhh... tak baik mengeluh.
tp nk wat cmne kn.
k la.. tengs pada sape2 yg sudi membaca isi hati dgn pikiran aku yg berserabut nih.
what stays in theis blog stays in this blog je la ek. hohoho.
(@.@)

2 comments:

  1. Babe! Chillax la...How about decrease your stress with thinking of our memories at school? Maybe it will heal your headache? hahaha...anyway, be patient and laugh a lot are good medicine to a successful doctor just like you young lady..Each tear, there's a lesson..Makes you wiser than before, makes you stronger than you know..I know, you can face all of it with patient..

    ReplyDelete
  2. tengs hun! advice ko mmg mendalam lah. huhu. bile pk pasal zaman skola dulu mmg rindu tol la. byk tol kenangan. :D

    ReplyDelete

thanks f0r leaving y0ur c0mment here~ (^^,)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...