Monday, January 10, 2011

ceritera cinta F.A.D.D.A.N.I.E.S part 2

salam..
well hell0 kpd pembaca bl0g aku yg setia nih.
hehe.. ok arini memandangkan m0od aku baik utk smbung lg entry sblm nih..
iaitu berbalik kpd ceritera cinta F.A.D.D.A.N.I.E.S part 2 plak.
k, kali nih aku nk cite sket cmne aku leh smpi crush ngan dia.
tp aku takde la smpi nk cite sume kisah aku sedetail2nye la ek ats alasan privacy.. hahaha..
ok2. berbalik kepada kisah aku td.
sblm kita lanjutkan ke adegan sterusnya, ingin aku maklumkan bhw slps2 nih, aku cuma akn menggunakn nickname DD(which indicates my h0ney bunny la kn)
hehe.. jgn tanye knp tp mmg sejak skolah aku bg dia gelaran DD bg mengelakkan sape2 tau lau aku tgh ckp pasal dia. muahaha.. geng2 aku je la yg tau.
ok, well the next st0ry starts when ade la stu hari tuh ade pemilihan kelab mane kita nk masuk..
mcm biase la sume skolah pasti ade kn. mcm kt skolah aku, ade mcm2 jenis kelab ade.
kelab bhs inggris, kelab fotografi, kelab sains math, kelab komputer n bla bla bla..(t0o many t0 menti0n la dei!)
ok.. mase tuh aku f0rm 3 n DD f0rm 4.. nk dijadikan kisahnye.. ak sblm tuh mase f0rm 2 aku kelab sains math, cume thn tuh ntah nape aku terase mcm nk cume s0mething different(well, u kn0w, different lah) then tup tup tup tap pk punye pk, aku n geng decide nk amek kelab komputer.. haha.
s0 ape kaitan kelab komputer dgn kisah aku nih??
sbnrnye time tuh la aku start mengenali DD gitu2 je.
lau sblm2 nih cume usha2 je kn.. ni haaa, hambek k0 nysa, stu kelab lg dpt. ape lg. ulat bulu naik daun... haha..
ehhh, jap2 cop2.. bl0m lg. aku baik lg tau mase tuh. mind setting aku time tuh tak main la cintan cintun nih.. mee cintan pn lg sodap. erkk.. dh merapu dh.
well, aku nih suke d0k mengusha mamt cine je keje..
tp tah nape thn tuh taste lari ke mamat melayu lak. haha.

*p/s: bi, lau bace nih jgn marah ye. jgn jeles.. ni zaman dolu2 di kale masih lg single mingle.. hihi.*

well, mase tuh aku tak igt la pe jawatan aku dlm kelab tuh.. tp yg aku igt time tuh cikgu suruh aku kutip duit dr ahli2 kelab utk wat pe tah(s0wi tak brape nk hengat la).
so kene la g klas ke klas..
pastu smpi stu klas nih(4 Alpha)..
baru la aku tau encik DD nih klas tuh rupenye.. n baru la time tuh aku tau name dia. haha..
taraa.. pe lg.. berdetap-detup jantung aku sbb slame nih usha je tak penah lak bcakap kn.
hehe.. pastu la k0t aku mule berminat ngan dia.
dlm hati pn berkata,

"c0mel la mamat nih!"

hehe.. ok, nk tau lg adegan2 sterusnya yg membuatkn aku smpi jatuh hati ngan dia? tggu part akan dtg ye.. penat la dh aku menaip nih. ohoo.. lgpn lau tulis panjang2 bkn k0rg bace smpi hbs pn. lalala

t0mey tak?? :)
......................................
............................
..................
..........
.....
.
k, s0ng f0r t0day:
"If u come to me-Atomic Kitten"


(^^,)

No comments:

Post a Comment

thanks f0r leaving y0ur c0mment here~ (^^,)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...